Mapa strony
Menu Główne PL
- Strona główna
- O nas
- Obszary
- Signwriting
- Ucz się z nami SignWriting
- SignWriting Prezentacje
- Filmoteka SW
- ABC pisma migowego
- Pismo migowe wynalazek współczesności
- I głusi swój język mają
- SignWriting nie zna granic
- Zapisać ciszę
- Pismo migowe SignWriting
- SignWriting jako innowacja w nauczaniu Polskiego Języka Migowego
- Prezentacja „Podręcznika do nauki języka migowego z wykorzystaniem zapisu SignWritingu”
- Przygoda z SignWritingiem
- Przykłady wykorzystania SIGNWRITING w nauczaniu Głuchych w innych krajach
- Dialog w świecie ciszy w XXI wieku
- Signwriting
- Życzenia świąteczne w SignWriting
- Cross border of silent
- Cross border of silent II
- Spotkanie integracyjne
- Opinie uczestników spotkania
- Cross border of silent II
- Warsztaty w Tatrzańskiej Kotlinie
- Spotkania z partnerami z Węgier i Słowacji
- Niesłysząca młodzież z Polski i Słowacji w Tatrzańskiej Kotlinie
- Fundacja Viribus Unitis - Warsztaty dla młodzieży polskiej i słowackiej
- Posunkove pismo
- Warsztaty w ramach projektu Cross Border II
- Warsztaty SignWriting
- Kurs podstaw notacji SignWriting
- Materiał podsumowujący warsztaty SIGN WRITING w Polsce, Słowacji i na Węgrzech.
- Zamknięcie projektu CROSS BORDER OF SILENT
- Prasa o naszych projektach
- Młodzież i Seniorzy
- Aktywnie Przeciw Powodziom
- Akademia Seniora
- Bezpieczna Dolina Popradu
- Przekazanie drugiej transzy środków pieniężnych na budowę ścianki wspinaczkowej
- Młodzi
- Młodzież
- Oficjalne otwarcie ścianki wspinaczkowej
- Cross border of silent
- Cross border of silent II
- Ogólnopolski Konkurs Historyczny
- Świadomy konsument
- Pomagamy wspólnymi siłami
- Rozstrzygnięcie konkursu rysunkowego
- Podziękowania dla Fundacji
- „BIEGACZU - DAJ SIĘ ZOBACZYĆ PO ZMROKU!”
- Świadomy konsument
- "Świadomy konsument" - ogłoszenie o naborze do projektu
- Świadomy konsument - strona projektu
- Świadomy konsument
- Wolonatriat
- Mniejszości kulturowe i etniczne
- Ugotujmy Łemkowskie Potrawy
- Aktywni Karpaccy Romowie
- O projekcie Wiedza - Tolerancja - Intergracja
- Rekrutacja do projektu "Wiedza-Tolerancja-Integracja"
- Wiedza-Tolerancja-Interagracja
- Zawody sportowe
- Pogadanki edukacyjne
- Wiedza - Tolerancja - Integracja - strona projektu
- Aktywni Karpaccy Romowie - strona projektu
- Wiedza-Tolerancja-Intergracja
- Pogadanki edukacyjne
- 2015-05-05 WTI Rytro SP
- 2015-05-18 WTI Rytro Gimnazjum
- 2015-05-21 WTI Maszkowice pogadanka
- 2015-05-21 WTI N.Sacz SP 9 pogadanka
- 2015-05-25 WTI Marcinkowice
- 2015-05-26 WTI Ochotnica Górna
- 2015-06-09 Ochotnica Dolna
- 2015-06-11 Łącko
- 2015-06-18 WTI Nowy Sącz pogadanka
- 2015-09-25 - Limanowa - pogadanki
- 2015-10-01 - Limanowa - pogadanki
- 2015-10-02 - Limanowa - pogadanki
- 2015-10-21 - Nowy Sącz - pogadanki
- 2015-10-23 - Nowy Sącz - pogadanki
- 2015-11-04 - Marcinkowice - pogadanka
- 2015-11-12 - Nowy Sącz - pogadanki
- 2015-11-13 - Klęczany - pogadanka
- 2015-11-17 - Ochotnica Górna - pogadanki
- Zawody sportowe
- Zawody integracyjno-sportowe - Ochotnica Górna
- Zawody integracyjno-sportowe - Nowy Sącz
- Zawody integracyjno-sportowe - Nowy Sącz
- Zawody integracyjno-sportowe - Nowy Sącz
- Zawody integracyjno-sportowe - Limanowa
- Zawody integracyjno-sportowe - Maszkowice
- Zawody integracyjno-sportowe - Limanowa
- Zawody integracyjno-sportowe - Limanowa
- Zawody integracyjno-sportowe - Nowy Sącz
- Zawody integracyjno-sportowe - Ochotnica Dolna
- Zawody integracyjno-sportowe - Łącko
- Zawody integracyjno-sportowe - Nowy Sącz
- Zawody integracyjno-sportowe - Maszkowice
- Zawody integracyjno-sportowe - Ochotnica Dolna
- Zawody integracyjno-sportowe - Limanowa
- Spektakle teatralno-taneczne
- Konkursy wiedzy
- Akcje wolontariackie
- O projekcie
- Rekrutacja
- Wiedza-Tolerancja-Intergracja
- Zawody sportowe
- Pogadanki edukacyjne
- Konkursy wiedzy
- Spektakle teatralno-taneczne
- Pogadanki edukacyjne
- Aktywni Karpaccy Romowie
- Wykluczenie społeczne
- Sieci współpracy
- Aktywnie Przeciw Powodziom
- Bezpieczna Dolina Popradu
- Badania Organizacji Strażniczych
- Exchange of experience - media development for the deaf people - strona projektu
- Exchange of experience - media development for the deaf people
- Exchange of experience - Konferencja
- Exchange of experience - Konferencja linki
- Exchange - Warsztaty
- Exchange of experience - Coaching
- Exchange of experience - Raport
- Exchange of experience - media development for the deaf people
- O projekcie
- Rozpoczęcie realizacji międzynarodowego projektu
- Spotkanie robocze w Budapeszcie
- Z roboczą wizytą w Związku Głuchych i Niedosłyszących Serbii
- Exchange of experience - Partnerzy
- Wsłuchując się w potrzeby głuchych
- Już prawie wszystko przygotowane…
- Konferencja "Deaf have vote" 20-22 marca Belgrad
- Warsztaty dziennikarskie w Serbii 24-30 czerwiec
- Podsumowanie warsztatów dziennikarskich w Serbii
- Goście z Serbii i Węgier
- Wystawa A.Sarzyńskiej "Głusi Serbowie i Węgrzy w Krakowie"
- Zakończenie projektu
- Signwriting
- Aktualności
- Ostatnio dodane artykuły
- Ugotujmy Łemkowskie Potrawy
- Badania Organizacji Strażniczych
- Życzenia świąteczne w SignWriting
- Ogłoszenie
- Czym jest wolontariat?
- Dni Kultury Gruzińskiej w Krakowie
- Relacja z warsztatów dla opiekunów Szkolnych Kół Wolontariatu
- Spotkanie konsultantów i partnerów Eurodesk Polska
- Bonawentura 5-Festiwal Podróży i Przygody
- Ogólnopolski Konkurs Historyczny
- Konferencja "Deaf have vote" 20-22 marca Belgrad
- Niesłysząca młodzież z Polski i Słowacji w Tatrzańskiej Kotlinie
- Fundacja Viribus Unitis - Warsztaty dla młodzieży polskiej i słowackiej (2)
- O projekcie Wiedza - Tolerancja - Intergracja
- Posunkove pismo
- Rekrutacja do projektu "Wiedza-Tolerancja-Integracja"
- Konferencja Deaf Have Vote dzień 2
- Konferencja Deaf Have Vote dzień 1
- Language Tower of Babel
- Świadomy konsument
- Warsztaty w ramach projektu Cross Border II
- Warsztat dla liderów SKW w Krakowie marzec 2015
- O projekcie "V4 know-how support for educational institutions in Georgia and Azerbaijan"
- Warsztaty SignWriting
- Pomagamy wspólnymi siłami
- Rozstrzygnięcie konkursu rysunkowego
- Kurs podstaw notacji SignWriting
- Wiedza-Tolerancja-Intergracja
- Wizyta studyjna głuchych wolontariuszy w Stowarzyszeniu SURSUM CORDA
- O projekcie "Świadomy konsument"
- Rekrutacja do projektu
- Podziękowania dla Fundacji
- Powołanie Stowarzyszenia Rozwoju Bałkanów "VIRIBUS UNITIS"
- Wywiad grupowy w PZG z osobami niesłyszącymi
- Pierwsze zajęcia z tematyki: „Prawa konsumenta"
- Wizyta organizacyjna w Gruzji
- Pomoc dla Gruzji
- „BIEGACZU - DAJ SIĘ ZOBACZYĆ PO ZMROKU!”
- Świadomy konsument
- Spotkanie robocze w Lewoczy
- Zawody sportowe
- Korzyści z przynalezności do sieci EUNET
- Akcja wolontariacka Szkolne Koła Wolontariatu
- Pogadanki edukacyjne
- Kolejne spotkanie z głuchymi seniorami w Krakowie
- Most w Wiszegradzie - Symbol połączenia Zachodu z Orientem
- Warsztaty dziennikarskie w Serbii 24-30 czerwiec
- "Świadomy konsument" - ogłoszenie o naborze do projektu
- Zakończenie szkoleń w Nowym Sączu
- Podsumowanie warsztatów dziennikarskich w Serbii
- Linki do filmów
- Nasi wolontariusze na Dniu Głuchych- Zarabie 2015
- Prezentacja platformy moj.sviet dla przedstawicieli Serbskiego Związku Głuchych
- Badania fokusowe i ankietowe wśród członków Węgierskiego Związku Głuchych
- Kurs Sign Writingu dla przedstawicieli Węgierskiego Związku Głuchych
- Prezentacja platformy www.migam.pl dla przedstawicieli Serbskiego Związku Głuchych
- Międzynarodowe seminarium w Rytrze
- Międzynarodowe seminarium w Rytrze
- Seminarium wymiany doświadczeń dla ekspertów z zakresu edukacji
- Zaprosili nas
- Pierwsza Kurenda SKW
- Goście z Serbii i Węgier
- 7 września Międzynarodowy Dzień Głuchego
- Głusi Wolontariusze sprzątają góry
- Sprzątanie gór
- Warsztaty WebQuest dla nauczycieli z regionu Kazbegi
- Warsztaty w Gruzji
- Warsztaty WebQuest dla nauczycieli z regionu Lentekhi
- 2015-10-21 - Nowy Sącz - pogadanki
- Zajęcia w Tarnowie
- 2015-10-23 - Nowy Sącz - pogadanki
- Kolejny wywiad grupowy w ramach projektu "Deaf have vote"
- Druga Kurenda SKW
- Głusi Wolontariusze sprzątają cmentarze
- Wystawa A.Sarzyńskiej "Głusi Serbowie i Węgrzy w Krakowie"
- 2015-11-12 - Nowy Sącz - pogadanki
- 2015-11-17 - Ochotnica Górna - pogadanki
- Spektakle teatralno-taneczne (3)
- Spektakle teatralno-taneczne
- Spektakl - Nowy Sącz - Szkoła Podstawowa Nr 15
- Warsztaty WebQuest dla nauczycieli z regionu Użhorod na Ukrainie
- Spektakl - Nowy Sącz - Sz. P. Nr 9
- Dopalacze kradną życie, także Głuchym
- Spektakl - Limanowa - Szkoła Podstawowa Nr 4
- Spektakl - Limanowa - Gimnazjum Nr 4
- Zajęcia dodatkowe przeprowadzone za pomocą metody WebQuest rozwijające wśród uczniów z regionu Lentekhi kompetencje kluczowe
- Zajęcia dodatkowe przeprowadzone za pomocą metody WebQuest rozwijające wśród uczniów z regionu Użhorod kompetencje kluczowe
- Zajęcia dodatkowe przeprowadzone za pomocą metody WebQuest rozwijające wśród uczniów z regionu Kazbegi kompetencje kluczowe
- Trzecia Kurenda SKW
- Spektakl - Ochotnica Górna - Gimnazjum Nr 3
- Zamknięcie projektu CROSS BORDER OF SILENT
- Głusi Mają Głos
- Głusi wolontariusze pracują jako respondenci
- Czwarta Kurenda SKW
- I Ty możesz zostać wolontariuszem
- Spotkanie partnerów Eurodesk
- Wizyta robocza na Węgrzech
- Piąta Kurenda SKW
- Wizyta monitorująca w szkołach z regionu Lentekhi w Gruzji
- Wizyta monitorująca w szkołach z regionu Kazbegi w Gruzji
- Wolontariat na Słowacji
- Wizyta monitorująca w szkołach z regionu Kazbegi i Lentekhi w Gruzji
- Zakończenie projektu Deaf have vote
- Szósta Kurenda SKW
- Zaproszenie do włączenia się w najnowszą akcję wolontariacką
- Z wizytą w misji o.o. Kamilianów w Tblisi
- Viribus Unitis na obchodach 70-lecia PZG
- Zapytanie ofertowe w związku z realizacją projektu „Dzienny dom opieki medycznej w Limanowej”
- Wakacje
- Projekt "Deaf Have Vote" rozliczony
- Zapytanie ofertowe
- Witajcie po wakacjach
- Rozeznanie rynku
- Projekt edukacyjny "Innowacyjne metody nauczania oparte na metodzie rozwiązywania problemów"
- Prestiżowe wyróżnienie dla Fundacji Rozwoju Regionalnego Viribus Unitis
- Wyróżnienie dla Fundacji Rozwoju Regionalnego Viribus Unitis
- Wyróżnienie Małopolski Lider Przedsiębiorczości Społecznej 2021
- ROZEZNANIE RYNKU
- ROZEZNANIE RYNKU
- ROZEZNANIE RYNKU
- ROZEZNANIE RYNKU
- ROZEZNANIE RYNKU
- ROZEZNANIE RYNKU
- ROZEZNANIE RYNKU
- ROZEZNANIE RYNKU
- ROZEZNANIE RYNKU
- ROZEZNANIE RYNKU
- ROZEZNANIE RYNKU
- ROZEZNANIE RYNKU
- ROZEZNANIE RYNKU
- Jasełka w języku migowym
- ROZEZNANIE RYNKU 1/5/24/VU/NORWEG
- INSPIRACJE ARTYSTYCZNE W EDUKACJI NIESŁYSZĄCYCH
- Informacja o realizacji projektu ”Międzypokoleniowe Mosty Doliny Popradu”
- Ogłoszenie ostatecznej listy rankingowej do projektu "Aktywizacja- Integracja - Praca" w ramach II naboru
- Nabór rekrutacyjny 4
- Zaproszenie na eko-rajd turystyczny
- Projekty
- Aktywizacja - Integracja - Praca
- Aktywizacja zawodowa w Małopolsce
- Międzypokoleniowe mosty Doliny Popradu
- Relacja z turnieju Bocce
- ZAPROSZENIE do udziału w biegu przełajowym z psami na dystansie 5 km „CANICROSS”
- Obejrzyj film „Zaskakujące Emocje Na Międzynarodowym Turnieju Boccia! Stara Lubovna 2025” w YouTube
- Foto - relacja z imprezy outdorowej CANICROSS (Bieg z psami)
- Zaproszenie do udziału w turnieju "BOCCIE"
- VIRIBUS UNITIS - wspólnymi siłami
- "VIRIBUS UNITIS - wspólnymi siłami" - informacje o projekcie
- "VIRIBUS UNITIS - wspólnymi siłami" - rekrutacja
- "VIRIBUS UNITIS - wspólnymi siłami" - wyniki rekrutacji
- "VIRIBUS UNITIS - wspólnymi siłami" - rekrutacja uzupełniająca
- "VIRIBUS UNITIS - wspólnymi siłami" - nabór pracowników
- "VIRIBUS UNITIS - wspólnymi siłami" - wyniki rekrutacji uzupełniającej
- "VIRIBUS UNITIS - wspólnymi siłami" - II rekrutacja uzupełniająca
- Szkolne Koła Wolontariatu
- Szkolne Koła Wolontariatu - Wypowiedzi uczestników szkoleń na temat wolontariatu
- wypowiedzi
- Szkolne Koła Wolontariatu
- Czym jest wolontariat?
- Szkolenie dla opiekunów Szkolnych Kół Wolontariatu
- Relacja z warsztatów dla opiekunów Szkolnych Kół Wolontariatu
- Warsztat dla liderów SKW w Krakowie marzec 2015
- Wizyta studyjna głuchych wolontariuszy w Stowarzyszeniu SURSUM CORDA
- „BIEGACZU - DAJ SIĘ ZOBACZYĆ PO ZMROKU!”
- Akcja wolontariacka Szkolne Koła Wolontariatu
- Wypowiedzi Liderów Szkolnych Kół Wolontariatu na temat akcji „Biegaczu-daj się zobaczyć po zmroku”
- Nasi wolontariusze na Dniu Głuchych- Zarabie 2015
- Pierwsza Kurenda SKW
- Głusi Wolontariusze sprzątają góry
- Sprzątanie gór
- Druga Kurenda SKW
- Głusi Wolontariusze sprzątają cmentarze
- Dopalacze kradną życie, także Głuchym
- Trzecia Kurenda SKW
- Głusi Mają Głos
- Głusi wolontariusze pracują jako respondenci
- Czwarta Kurenda SKW
- I Ty możesz zostać wolontariuszem
- Piąta Kurenda SKW
- Wolontariat na Słowacji
- Szósta Kurenda SKW
- Zaproszenie do włączenia się w najnowszą akcję wolontariacką
- Wakacje
- Witajcie po wakacjach
- Deaf have vote
- Gratulacje dla Fundacji Viribus Unitis od sieci EUNET
- Deaf have vote
- Short Descrption
- Spotkania z partnerami z Węgier i Słowacji
- Warsztaty SignWriting
- Kurs podstaw notacji SignWriting
- Spotkanie robocze w Lewoczy
- Materiał podsumowujący warsztaty SIGN WRITING w Polsce, Słowacji i na Węgrzech.
- Badania fokusowe i ankietowe wśród członków Węgierskiego Związku Głuchych
- Kurs Sign Writingu dla przedstawicieli Węgierskiego Związku Głuchych
- Kolejny wywiad grupowy w ramach projektu "Deaf have vote"
- Wizyta robocza na Węgrzech
- Wolontariat na Słowacji
- Zakończenie projektu Deaf have vote
- Projekt "Deaf Have Vote" rozliczony
- V4 know-how support for educational institutions in Georgia and Azerbaijan
- O projekcie
- Wizyta organizacyjna w Gruzji
- Seminarium wymiany doświadczeń dla ekspertów z zakresu edukacji
- Warsztaty WebQuest dla nauczycieli z regionu Kazbegi
- Warsztaty w Gruzji
- Warsztaty WebQuest dla nauczycieli z regionu Lentekhi
- Warsztaty WebQuest dla nauczycieli z regionu Użhorod na Ukrainie
- Zajęcia dodatkowe przeprowadzone za pomocą metody WebQuest rozwijające wśród uczniów z regionu Lentekhi kompetencje kluczowe
- Zajęcia dodatkowe przeprowadzone za pomocą metody WebQuest rozwijające wśród uczniów z regionu Użhorod kompetencje kluczowe
- Zajęcia dodatkowe przeprowadzone za pomocą metody WebQuest rozwijające wśród uczniów z regionu Kazbegi kompetencje kluczowe
- Wizyta monitorująca w szkołach z regionu Lentekhi w Gruzji
- Wizyta monitorująca w szkołach z regionu Kazbegi w Gruzji
- Wizyta monitorująca w szkołach z regionu Kazbegi i Lentekhi w Gruzji
- Aktywni podkarpaccy niesłyszący
- Aktywni podkarpaccy niesłyszący
- Przedłużenie rekrutacji
- Harmonogram zajęć
- Działania realizowane w ramach projektu
- Harmonogram zajęć
- Harmonogram zajęć
- Rekrutacja do projektu - II tura
- Przedłużenie rekrutacji do projektu - II tura
- Harmonogram zajęć
- Harmonogram zajęć
- Harmonogram zajeć
- Harmonogram zajeć
- Harmonogram zajeć
- Harmonogram zajeć
- Harmonogram zajeć
- Harmonogram zajeć
- Głusi Mają Głos Erasmus+ 2020
- Erasmus+ 2020 materiały PL
- Czy nauka i edukacja przydają się w życiu?
- Czy powinno się obniżyć wiek obowiązku szkolnego?
- Czy za wizyty u lekarza powinniśmy płacić, czy też dostęp do służy zdrowia powinien być bezpłatny?
- Czy starość oznacza samotność i wykluczenie społeczne
- Czy w Polsce powinna być elektrownia atomowa? Energia odnawialna, a zmiana klimatu
- Lokaty bankowe to pewna inwestycja - czy potrzebna jest nauka finansów
- Czy w szkołach powinno się nosić mundurki szkolne
- Wiek emerytalny dla kobiet i mężczyzn powinien być wspólny czy rozdzielny?
- Czy warto wziąć zwierzę ze schroniska
- Lepiej oglądać czy uprawiać sport? Co daje większą przyjemność?
- Czy warto się angażować w działalność samorządu uczniowskiego
- Czy kontrolowanie i inwigilacja ludzi są koniecznością?
- Gra komputerowa czy aktywność na świeżym powietrzu?
- Czy warto poświęcać czas i działać w organizacjach trzeciego sektora?
- Internet czynnik wspierający edukacje czy złodziej czasu (internet jest najlepszym źródłem informacji?)?
- Wolny dostęp do broni palnej
- Czy młodzież jest tolerancyjna?
- Powinniśmy inwestować w rozwój przemysłu czy kulturę?
- Czy media nas ogłupiają - korzystać czy unikać?
- Czy da się żyć bez telefonu komórkowego?
- Zostać politykiem – czy warto? Polityka i zaangażowanie społeczne
- Czy młodzi ludzie przed 18 rokiem życia powinni mieć swoich reprezentantów w parlamencie?
- Czy warto inwestować i grać na giełdzie?
- Moja pasja – zainteresuj swoją pasją innych
- Czy fake newsy powinny być karalne - czy media ogłupiają społeczeństwo
- Budujemy z funduszy UE – pumptrack czy karmniki dla ptaków w przestrzeni miejskiej / Budżet obywatelski
- Graffiti – wandalizm czy sztuka?
- Czy system edukacji powinien być bardziej elastyczny - czy powinno się wybierać to czzego chcemy się uczyć?
- Telefony na lekcji i w edukacji – zakazywać czy wykorzystywać
- Praca na etacie czy własna firma?
- Erasmus+ 2020 materiały CS
- Je věda a vzdělání v životě užitečné?
- Měl by se snížit věk povinné školní docházky?
- Máme platit za návštěvu lékaře nebo by měl být přístup ke zdravotním službám zdarma?
- Znamená stáří osamělost a sociální vyloučení?
- Měla by v Česku být jaderná elektrárna? Obnovitelná energie a změna klimatu
- Bankovní vklady jsou jistou investicí – je potřeba si nastudovat finance
- Ve školách se musí nosit školní uniforma
- Měl by být věk odchodu do důchodu pro muže a ženy společný nebo oddělený?
- Vyplatí se vzít si mazlíčka z útulku
- Raději se díváte nebo sportujete? Co tě dělá šťastnějším?
- Má cenu se angažovat ve studentské samosprávě?
- Je lidská kontrola a dohled nutností?
- Počítačová hra nebo venkovní aktivita?
- Vyplatí se trávit čas a pracovat v organizacích třetího sektoru?
- Internetový faktor podporující vzdělání nebo zloděj času (je internet nejlepším zdrojem informací?)?
- Volný přístup ke střelným zbraním
- Jsou mladí lidé tolerantní?
- Investujeme do rozvoje průmyslu nebo kultury?
- Podvádí, používá nebo vyhýbá se médiím (media force 4)?
- Dokážete žít bez mobilního telefonu?
- Stát se politikem – vyplatí se to? Politika a sociální angažovanost
- Měli by mít mladí lidé do 18 let své zástupce v parlamentu?
- Vyplatí se investovat a hrát na burze?
- Moje vášeň - zajímejte ostatní svou vášní
- Měly by být lživé zprávy kriminalizovány – klamou média veřejnost?
- Stavíme z eurofondů - pumptrack nebo přivaděče ve městě / Občanský rozpočet
- Graffiti – vandalismus nebo umění?
- Vzdělávací systém by měl být flexibilnější – máme si vybírat, co se chceme naučit?
- Telefony ve třídě a studiu – vypněte nebo používejte
- Plný úvazek nebo vlastní firma?
- Erasmus+ 2020 materiały SK
- Je veda a vzdelanie užitočné v živote?
- Mal by sa znížiť vek povinnej školskej dochádzky?
- Máme platiť za návštevu lekára, alebo by mal byť prístup k zdravotným službám bezplatný?
- Znamená staroba osamelosť a sociálne vylúčenie?
- Mala by byť v Slovensku atomove elektráreň? Obnoviteľná energia a zmena klimy.
- Bankové vklady sú istou investíciou - potrebujete študovať financie
- Mali by sa v školách nosiť školské uniformy
- Mal by byť dôchodkový vek pre ženy a mužov spoločný alebo oddelený?
- Oplatí sa vziať si zviera z útulku
- Radšej pozerať alebo športovať? Čo ti robí väčšiu radosť?
- Oplatí sa zapájať do činnosti študentskej rady?
- Je ľudská kontrola a dohľad nevyhnutnosťou?
- Počítačová hra alebo outdoorová aktivita?
- Oplatí sa tráviť čas a pracovať v organizáciách tretieho sektora?
- Internet faktor podporujúci vzdelanie alebo zlodej času (internet je najlepší zdroj informácií?)?
- Voľný prístup k strelným zbraniam
- Sú mladí ľudia tolerantní?
- Máme investovať do rozvoja priemyslu alebo kultúry?
- Oklamú nás médiá (sila média 4), používajú alebo vyhýbajú sa?
- Dá sa žiť bez mobilného telefónu?
- Stať sa politikom – stojí to za to? Politika a spoločenská angažovanosť
- Mali by mať mladí ľudia do 18 rokov svojich zástupcov v parlamente?
- Oplatí sa investovať a hrať na burze?
- Moja vášeň – zaujímaj ostatných svojou vášňou
- Mali by byť falošné správy trestné – ohlupujú médiá verejnosť?
- Staviame z eurofondov - pumptrack alebo kŕmidlá pre vtáky v mestskom priestore / Občiansky rozpočet
- Graffiti – vandalizmus alebo umenie?
- Mal by byť vzdelávací systém flexibilnejší – máme si vyberať, čo sa chceme naučiť?
- Telefóny na hodinách a vo vzdelávaní – zakázať alebo používať
- Práca na plný úväzok alebo vlastná firma?
- Lista materiałów PL
- Lista materiałów SK
- Lista materiałów CS
- Informacja o projekcie
- Erasmus+ 2020 materiały PL
- Erasmus+ 2019 Innowacyjne narzędzia edukacyjne
- Erasmus+ 2019 do pobrania
- Erasmus+ 2019 materiały PL
- Radzenie sobie ze stresem -wersja wstępna
- Inflacja - wst
- Pożyczki - wst
- Gospodarowanie - wst
- Hazard - wst
- Karta debetowa vs kredytowa - wst
- Oszczędzanie - wst
- Korzyści z przygotowania biznesplanu (2)
- Podejmowanie życiowych decyzji - wst
- Zaznajomienie się z prawami i instytucjami chroniącymi konsumenta - wst
- Wolontariat - wst
- Zarządzanie przedsiębiorstwem - wst
- Korzyści z przygotowania biznesplanu - wst
- Zakładanie działalności gospodarczej - wst
- Wybór swojej drogi rozwoju - wst
- Rozumienie znaczenia ubezpieczenia w działalności gospodarczej - wst
- Etyka w biznesie - wygląd zewnętrzny - wst
- Podstawy marketingu - wst
- Zarządzanie finansami osobistymi - wersja wstępna
- Zarządzanie czasem - wersja wstępna
- Bankowość elektroniczna i korzystanie z różnych form płatności - wersja wstepna
- Bezpieczeństwo w sieci - wersja wstępna
- Podstawowe pojęcia dotyczące konsumentów - wersja wstępna
- Gwarancja, rękojmia, zwrot i wymiana - wst
- Racjonalne podejmowanie decyzji o zakupie - wst
- Posługiwanie się kryptowalutami - wst
- Metody poszukiwania pomysłu na biznes - wst
- Transakcje w internecie - wst
- Skuteczne poszukiwanie pracy - wst
- Techniki sprzedaży - wst
- Ochrona konsumenta - wst
- Podstawy marketingu
- Rozumienie znaczenia ubezpieczenia w działalności gospodarczej
- Wybór swojej drogi rozwoju
- Zakładanie działalności gospodarczej
- Korzyści z przygotowania biznesplanu
- Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Wolontariat
- Zaznajomienie się z prawami i instytucjami chroniącymi konsumenta
- Podejmowanie życiowych decyzji
- Oszczędzanie
- Karta debetowa vs kredytowa
- Hazard
- Gospodarowanie
- Pożyczki
- Inflacja
- Etyka w biznesie - wygląd zewnętrzny
- Techniki sprzedaży
- Skuteczne poszukiwanie pracy
- Transakcje w internecie
- Metody poszukiwania pomysłu na biznes
- Posługiwanie się kryptowalutami
- Racjonalne podejmowanie decyzji o zakupie
- Ochrona konsumenta
- Gwarancja, rękojmia, zwrot i wymiana
- Podstawowe pojęcia dotyczące konsumentów
- Bezpieczeństwo w sieci
- Bankowość elektroniczna i korzystanie z różnych form płatności
- Zarządzanie czasem
- Radzenie sobie ze stresem
- Zarządzanie finansami osobistymi
- Erasmus+ 2019 materiały CS
- Management času - wst
- Etika podnikání - interní náhled
- Zvládání stresu - wst
- Inflace - wst
- Spoření - wst
- Rychlopůjčky - wst
- Online Hazard - wst
- Hospodaření - wst
- Debitka-Kreditka - wst
- Management osobních financí - wst
- Životní rozhodnutí - wst
- Zakládání vlastního podnikání - wst
- Volba vlastní cesty osobního růstu - wst
- Pochopení významu pojištění v podnikání - wst
- Seznámení s právy a institucemi ochrany spotřebitele - wst
- Dobrovolnictví - wst
- Učení se podnikatelského přístupu - wst
- Elektronické bankovnictví a využívání různých forem platby -wst
- Bezpečnost na internetu - wst
- Základní pojmy týkající se spotřebitelů - wst
- Záruka, odpovědnost za vady, vrácení a výměna - wst
- Ochrana spotřebitele - wst
- Používání kryptoměn - wst
- Metody hledání nápadu na podnikání - wst
- Efektivní hledání práce - wst
- Techniky prodeje - wst
- Racionální rozhodování o koupi - wst
- Etika podnikání - interní náhled - wst
- Základy marketingu - wst
- Management podnikání - wst
- Transakce po internetu - wst
- Management podnikání
- Inflace
- Dobrovolnictví
- Seznámení s právy a institucemi ochrany spotřebitele
- Pochopení významu pojištění v podnikání
- Volba vlastní cesty osobního růstu
- Zakládání vlastního podnikání
- Životní rozhodnutí
- Management osobních financí
- Debitka-Kreditka
- Hospodaření
- Online Hazard
- Rychlopůjčky
- Spoření
- Učení se podnikatelského přístupu
- Základy marketingu
- Racionální rozhodování o koupi
- Techniky prodeje
- Efektivní hledání práce
- Transakce po internetu
- Metody hledání nápadu na podnikání
- Používání kryptoměn
- Ochrana spotřebitele
- Záruka, odpovědnost za vady, vrácení a výměna
- Základní pojmy týkající se spotřebitelů
- Bezpečnost na internetu
- Elektronické bankovnictví a využívání různých forem platby
- Management času
- Zvládání stresu
- Erasmus+ 2019 materiały SK
- Časový manažment - wst
- Zvládanie stresu - wst
- Inflace - wst
- Rýchle pôžičky - wst
- Hospodarene - wst
- Oneline-Hazard - wst
- Debetka verzus kreditka - wst
- Spravovanie osobných financií - wst
- Prijímanie životných rozhodnutí - wst
- Založenie živnosti - ost
- Výber svojej cesty rozvoja - wst
- Pochopenie významu poistenia v podnikaní - wst
- Oboznámenie sa s právami a inštitúciami chrániacimi spotrebiteľov - wst
- Dobrovoľníctvo - wst
- Riadenie podniku - wst
- Základy marketingu - wst
- Formovanie základov podnikania - wst
- Elektronické bankovníctvo a používanie rôznych spôsobov platby - wst
- Bezpečnosť v sieti - wst
- Základné pojmy týkajúce sa spotrebiteľov - wst
- Záruka, vrátenie tovaru a jeho výmena - wst
- Ochrana spotrebiteľa - wst
- Používanie kryptomien - wst
- Metódy hľadania podnikateľského nápadu - wst
- Internetové transakcie - wst
- Efektívne hľadanie práce - wst
- Predajné techniky - wst
- Racionálne rozhodovanie o nákupe - wst
- Etika v podnikaní – vonkajší imidž - wst
- Formovanie základov podnikania
- Riadenie podniku
- Dobrovoľníctvo
- Oboznámenie sa s právami a inštitúciami chrániacimi spotrebiteľov
- Pochopenie významu poistenia v podnikaní
- Výber svojej cesty rozvoja
- Založenie živnosti
- Prijímanie životných rozhodnutí
- Spravovanie osobných financií
- Debetka verzus kreditka
- Oneline-Hazard
- Hospodarene
- Rýchle pôžičky
- Inflace
- ŠETRENIE
- Základy marketingu
- Etika v podnikaní – vonkajší imidž
- Racionálne rozhodovanie o nákupe
- Predajné techniky
- Efektívne hľadanie práce
- Internetové transakcie
- Metódy hľadania podnikateľského nápadu
- Používanie kryptomien
- Ochrana spotrebiteľa
- Záruka, vrátenie tovaru a jeho výmena
- Základné pojmy týkajúce sa spotrebiteľov
- Bezpečnosť v sieti
- Elektronické bankovníctvo a používanie rôznych spôsobov platby
- Časový manažment
- Zvládanie stresu
- Informacja o projekcie Erasmus+ 2019
- Streszczenie projektu
- Pakiet prasowy
- Raport
- Opinia Polskiego Związku Głuchych
- EOG Innowacyjne narzędzia w edukacji zawodowej dla niesłyszących
- Erasmus+ 2016 Innowacyjne metody nauczania oparte na metodzie rozwiązywania problemów
- Erasmus do pobrania
- Wystartowaliśmy! Spotkanie projektowe w Krakowie
- Spotkanie projektowe w Budapeszcie
- Spotkanie projektowe w Lewoczy
- Spotkanie projektowe w Valašskim Meziříčí
- Spotkanie projektowe w Tarnowie
- Prezentacja przebiegu projektu Erasmus+
- Spotkanie projektowe znów na Słowacji
- Kolejne spotkanie projektowe w Tarnowie
- Upowszechnianie: Konferencja w Tarnowie
- Upowszechnianie: Seminarium w Lewoczy
- Upowszechnianie: Seminarium w Krakowie
- Upowszechnianie: Seminarium w Nowym Sączu
- Kurs dla nauczycieli: Tworzenie autorskich WebQuestów
- GDZIE ŁĄCZĄ SIĘ GRANICE
- Ostatnie spotkanie projektowe. Valašské Meziříčí
- Metoda WebQuest w nauczaniu osób głuchych i słabosłyszących – PYTANIA i ODPOWIEDZI
- "Świat Ciszy" - o projekcie
- Napisali o nas
- Raport z procesu testowania innowacji
- Integracja-Praca-Nadzieja-II
- O projekcie „Integracja - Praca - Nadzieja II”
- Regulamin Rekrutacji „Integracja - Praca - Nadzieja II”
- ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2023/IPN II/VU
- Integracja - Praca - Nadzieja II szkolenia/kursy edukacyjno- zawodowe
- Integracja - Praca - Nadzieja II szkolenia/kursy edukacyjno- zawodowe 2
- Integracja - Praca - Nadzieja II zajęcia edukacyjno – turystyczne dla dzieci
- Integracja - Praca - Nadzieja II ZAKOŃCZENIE DZIAŁŃ PROJEKTOWYCH
- Edukacja - Integracja
- Kompetencje cyfrowe na migowo
- Informacje o projekcie "Kompetencje cyfrowe na migowo"
- Nabór do projektu "Kompetencje cyfrowe na migowo"
- Rozpoczęcie zajęć projektu "Kompetencje cyfrowe na migowo"
- II Nabór do projektu "Kompetencje cyfrowe na migowo"
- Szkolenia z zakresu edukacji cyfrowej "Kompetencje cyfrowe na migowo" w październiku
- Zakończono zajęcia "Kompetencje cyfrowe na migowo"
- Galeria "Kompetencje cyfrowe na migowo"
- Edukacja artystyczna
- Kompetencje finansowe - M(ig)amy II
- Informacje o projekcie "Kompetencje finansowe- M(ig)amy II"
- Plakat projektu "Kompetencje finansowe- M(ig)amy II"
- Regulamin rekrutacji do projektu: „Kompetencje finansowe - M(ig)amy II”
- Szkolenia w ramach projektu „Kompetencje finansowe - M(ig)amy II”
- Szkolenia w ramach projektu „Kompetencje finansowe - M(ig)amy II” Marzec 2024
- Szkolenia w ramach projektu „Kompetencje finansowe - M(ig)amy II” Kwiecień 2024
- Aktywizacja zawodowa niesłyszących
- Aktywizacja zawodowa niesłyszących
- Harmonogram zajęć
- Dodatkowa rekrutacja
- Harmonogram zajęć - Kurs notacji SignWriting
- Harmonogram zajęć
- STAŻE
- Harmonogram zajęć
- Harmonogram zajęć
- Harmonogram zajęć
- Rozeznanie rynku
- Rozeznanie rynku
- Rekrutacja
- Rozeznanie rynku
- Rekrutacja dodatkowa
- Rekrutacja dodatkowa
- Rozeznanie rynku
- Rozeznanie rynku
- Rozeznanie rynku
- Aktywizacja Zawodowa Niesłyszących III
- Integracja ponad granicami
- Pierwsza wizyta przedstawicieli Fundacji Viribus Unitis na Zakaukaziu
- Zawiązanie się inicjatywy „Integracja ponad granicami”
- Nieudana próba wejścia na Kazbek
- Logo programu: „Inicjatywa ponad granicami”
- Nowi członkowie w inicjatywie: „Integracja ponad granicami ”
- Nasi doradcy w Gruzji
- Wizyta w Swaneti
- Decyzja o powołaniu w Gruzji wspólnej polsko-gruzińskiej Fundacji Sport & Tourism Development Center
- Georgian Youth for Europe w Inicjatywie!
- Svaneti Tourism Center Union członkiem inicjatywy „Integracja ponad granicami”
- Wspólne polsko-gruzińskie złożone do VISEGRAD FUND.
- Współpraca z Union of the Deaf of Georgia
- Podsumowanie pracy programu w 2013
- The First Step Georgia
- Ścianka wspinaczkowa w Tbilisi
- Ministerstwo ds. Młodzieży i Sportu Gruzji patronuje budowie ścianki wspinaczkowej
- Zrozumieć ciszę. Wizyta w Szkole dla głuchych w Tbilisi
- Nasza sieć się rozrasta
- Zespół folklorystyczny z Mestii- Lanusheda w Starym Sączu
- Rewizyta partnerów z Gruzji
- Kolejne wspólne projekty przygotowane w ramach „Integracji ponad granicami”
- Sesja strategiczna- program szkolenia dla liderów NGO
- Przekazanie drugiej transzy środków pieniężnych na budowę ścianki wspinaczkowej
- Polska pomoc
- Oficjalne otwarcie ścianki wspinaczkowej
- Kontakty z Kamilianami z Tbilisi
- Dni Kultury Gruzińskiej w Krakowie
- Warsztaty kuchni gruzińskiej w Starym Sączu
- O projekcie "V4 know-how support for educational institutions in Georgia and Azerbaijan"
- Wizyta organizacyjna w Gruzji
- Warsztaty w Gruzji
- Integracja-Praca-Nadzieja
- O projekcie
- Rekrutacja do projektu
- Spotkania informacyjne
- Rekrutacja - I nabór do Projektu
- Spotkania informacyjne podsumowanie
- Rekrutacja - I nabór do projektu INFORMACJA DODATKOWA
- Zajęcia indywidualne i grupowe Krynica-Zdrój
- Zajęcia indywidualne i grupowe Krynica-Zdrój, Nowy Sącz, Kraków
- Zajęcia indywidualne i grupowe Krynica-Zdrój, Nowy Sącz, Kraków, Rabka-Zdrój
- Zajęcia indywidualne i grupowe Krynica-Zdrój, Nowy Sącz, Kraków, Rabka-Zdrój c.d.
- Zajęcia indywidualne i grupowe Krynica-Zdrój, Nowy Sącz, Kraków, Rabka-Zdrój
- Zajęcia indywidualne i grupowe Nowy Sącz, Krynica-Zdrój, Kraków, Rabka-Zdrój w 12.2022
- Rekrutacja-II nabór do projektu
- Zajęcia indywidualne Nowy Sącz, Krynica Zdrój, Kraków, Rabka Zdrój w 01.2023
- Zajęcia indywidualne Nowy Sącz, Krynica Zdrój, Kraków, Rabka Zdrój w 02.2023
- Rekrutacja-II nabór do projektu-wydłużenie terminu
- Zajęcia indywidualne i grupowe Nowy Sącz, Krynica Zdrój, Kraków, Rabka Zdrój, Uście Gorlickie w 03.2023
- Zajęcia indywidualne i grupowe Nowy Sącz, Krynica Zdrój, Kraków, Rabka Zdrój, Uście Gorlickie w 04.2023
- Zajęcia indywidualne i grupowe Nowy Sącz, Krynica Zdrój, Kraków, Rabka Zdrój, Uście Gorlickie w 05.2023
- Zajęcia indywidualne i grupowe Nowy Sącz, Krynica Zdrój, Kraków, Rabka Zdrój, Uście Gorlickie w 06.2023
- Zajęcia indywidualne i grupowe Nowy Sącz, Krynica Zdrój, Kraków, Rabka Zdrój, Uście Gorlickie w 07.2023
- Zajęcia indywidualne Nowy Sącz, Krynica Zdrój, Kraków, Rabka Zdrój, Uście Gorlickie w 08.2023
- Zajęcia indywidualne Nowy Sącz, Krynica Zdrój, Kraków, Rabka Zdrój, Uście Gorlickie w 09.2023
- Zajęcia indywidualne Nowy Sącz, Krynica Zdrój, Kraków, Rabka Zdrój, Uście Gorlickie w 10.2023
- Zajęcia indywidualne Nowy Sącz, Krynica Zdrój, Kraków, Rabka Zdrój, Uście Gorlickie w 11.2023
- Zajęcia grupowe i indywidualne Nowy Sącz, Krynica Zdrój, Kraków, Rabka Zdrój, Uście Gorlickie w 12.2023
- Zakończenie realizacji projektu
- Cross border of silent III
- Przedsiębiorstwo społeczne
- Galeria
- Dotacja z małopolskiego ośrodka ekonomii społecznej
- Oferta
- O Przedsięwzięciu Społecznym
- Wsparcie z Małopolskiego Ośrodka Ekonomii Społecznej
- Fundacja Rozwoju Regionalnego Viribus Unitis uzyskała status przedsiębiorstwa społecznego
- Zakup Auta z napędem elektrycznym
- Ekonomia Społeczna
- „Warto być Przedsiębiorstwem Społecznym!”
- Film promujący ekonomię społeczną
- Eurodesk
- JUDUDORO
- Partnerzy
- Galeria
- Kontakt